23 wrz 2011

piątek, piątek weekednu początek

hmmm i co z tego :) jest tak cholernie zimno że około 21 byłam już w domu. Na rynku nie ma nikogo, no jakieś pojedyncze osóbki, NUDY.Moja klasa miała dzisiaj jakieś załamanie, na wszystkim zgłaszałyśmy nieprzygotowania.Czasem wydaje mi się że w końcu się zgrałyśmy, ale nie, nie ,nie to jeszcze nie to. Wstępne plany dotyczące półmetka są :)
Jutro sobota, co robicie? hmm my saska :) podobna jakaś impreza mam nadzieję że sobie potańczę, szkoda że bez NIEGO,no ale nic nie poradzimy :* odbijemy sobie za tydzień.
Toruń z Ruśku

Ba$$:*

Jarek&Baś

Dziękuje za dodawanie mnie do obserwatorów jeszcze 2 dni temu było was o połowe mniej, dziękuje kochane:* Dziękuje też za wiadomości na gg i e-mailu, dzięki wam chce mi się tu wchodzić i pisać.

znowu kręcą mnie czarne włosy :(


Kolorowych!

14 komentarzy:

  1. fajne zdjecia:D milo sie na waqs patrzy;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wyświetla mi cb w obs. spróbuj jeszcze raz .. ja się u cb dodaję

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego dodajesz zdjecia z jakimś kolegą a nie możesz dodać z M? (Marcin, Mateusz, Michał, Marcel,Mikołaj,Miłosz, zgadłam?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze zdjęcia z M które nadaje się do opublikowania.
    Tak zgadłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze jest właśnie to o czym piszesz,kiedy z dnia na dzień na blogu liczba obserwatorów wzrasta!
    powodzenia w blogowaniu!
    POzdrawiamMademoisellePOisson

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też zimno , nie mam nawet ochoty wychodzić na dwór , jak i nie mam też ochoty cały weekend siedzieć w czterech ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda zgłaszać np teraz.. chociaż sama mam już zgłoszone 2 :D pozdrawiam i zapraszam :* obserwujemy? :)
    www.introvertx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe, ciekawe, że 'szkoda, że bez NIEGO':P wczoraj inaczej to ujmowałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy musiałaś dodać zdjęcie w którym trzymam pyszne piwo z sokiem ? ? :*:*

    Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym gdzieś poszła.. ;)
    udanej soboty . ;) ładne zdjj . ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście zimno wczoraj było, ale dzisiaj już jest lepiej ;)

    Super zdjęcia, udanej imprezki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz :)