23 wrz 2011

piątek, piątek weekednu początek

hmmm i co z tego :) jest tak cholernie zimno że około 21 byłam już w domu. Na rynku nie ma nikogo, no jakieś pojedyncze osóbki, NUDY.Moja klasa miała dzisiaj jakieś załamanie, na wszystkim zgłaszałyśmy nieprzygotowania.Czasem wydaje mi się że w końcu się zgrałyśmy, ale nie, nie ,nie to jeszcze nie to. Wstępne plany dotyczące półmetka są :)
Jutro sobota, co robicie? hmm my saska :) podobna jakaś impreza mam nadzieję że sobie potańczę, szkoda że bez NIEGO,no ale nic nie poradzimy :* odbijemy sobie za tydzień.
Toruń z Ruśku

Ba$$:*

Jarek&Baś

Dziękuje za dodawanie mnie do obserwatorów jeszcze 2 dni temu było was o połowe mniej, dziękuje kochane:* Dziękuje też za wiadomości na gg i e-mailu, dzięki wam chce mi się tu wchodzić i pisać.

znowu kręcą mnie czarne włosy :(


Kolorowych!

13 komentarzy:

  1. fajne zdjecia:D milo sie na waqs patrzy;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wyświetla mi cb w obs. spróbuj jeszcze raz .. ja się u cb dodaję

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego dodajesz zdjecia z jakimś kolegą a nie możesz dodać z M? (Marcin, Mateusz, Michał, Marcel,Mikołaj,Miłosz, zgadłam?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jeszcze zdjęcia z M które nadaje się do opublikowania.
    Tak zgadłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze jest właśnie to o czym piszesz,kiedy z dnia na dzień na blogu liczba obserwatorów wzrasta!
    powodzenia w blogowaniu!
    POzdrawiamMademoisellePOisson

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też zimno , nie mam nawet ochoty wychodzić na dwór , jak i nie mam też ochoty cały weekend siedzieć w czterech ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda zgłaszać np teraz.. chociaż sama mam już zgłoszone 2 :D pozdrawiam i zapraszam :* obserwujemy? :)
    www.introvertx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe, ciekawe, że 'szkoda, że bez NIEGO':P wczoraj inaczej to ujmowałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy musiałaś dodać zdjęcie w którym trzymam pyszne piwo z sokiem ? ? :*:*

    Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym gdzieś poszła.. ;)
    udanej soboty . ;) ładne zdjj . ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście zimno wczoraj było, ale dzisiaj już jest lepiej ;)

    Super zdjęcia, udanej imprezki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za każdy komentarz :)